Wednesday, September 07, 2011

sesi membersihkan sawang dan lalang.. ehe

assalam
da lame xupdate blog nih.. wahhh macam bz sangat je.. xde bz mende pun sebenarnye.. tp bila dh mengadap tab nih, tatau nk tulis ape dah..
byk juga yg dah d usahakan dalam waktu nih..
1) bt seluar raya for kiddos.. bkn aku kedekut sgt nk belanje utk ank,tp kalau da sehelai smpi rm70-80 yg bleh pakai pun utk 3-4bln jer.. membazir namanya.. baik aku bt sendiri.. xde la ssh sangat pun.. pattern sume amik internet la..
gambar xde.. hehe..
2) sedang gigih nak menyiapkan bunga telur utk adik aku yg nak kawwn bln 12 nih.. dah siap sepahar aku upload gambar ehh..
3) kami da cat umah.. ape kes ko.. hehe.. gambar juga xde..
aku memang jarang nak mengambik gambar2 nih. tu pasal xleh jd blogger tegar. . huhu
gambar raya pun kt kamera adik aku,sbb kamera die mahal hehe.. aku malas la nk kuar kamera aku yg ciput tuh..

tu saje..


ni name die gemuk,cantik kan bulu die.. adik beradik die name glamer2, torres & gonzales.. tp bulu gemuk paling cantik..

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment