Tuesday, March 01, 2011

keja... keje.... kija....

assalamualaikum...
last week balik kampung singgah umah lame amik surat, umah lame kitorang tu dah ada orang sewa. sebenarnya singgah tu sebab penyewa tu kate ada bil elektrik tertunggak... rm200 lak tu.. biar betul nih... kitorang dah settlekan sume bil umah tu sebelum pindah ari tu...aku sendiri yang bayar...hehe..orang tu xde kat umh, surat2 tu die letak kat peti surat je... memang dah bgtau buat cam tu je...

so dalam banyak2 surat tuh... ada lak terselit 1 surat 'urusan seri paduka baginda'...en. somi kata ni surat interview..aku excited la gak dapat panggil interview nih..buka2 tengok 24/12/2010 da... sekarang da bulan 3... adoyaii.... dah pesan dah kat orang tu, kalau ada surat ke yang penting2 la, call la bgtau... nibuat taktau je... sengal tulll... pastu bleh plak bil letrik die xletak skali... da satu keje nak gi jumpe die lagi... sengal... sengal...

pasal interview yg dah terlepas tu... dah takde rezeki orang kate, tapi aku rasa biase je... takde la rasa eee ruginya xdapat gi interview keje gomen...apa kes... belum dapat keje lagi pun... hahaha... tapi memang takde rasa keciwa pun... hahaha.. apakah aku dah hidup senang lenang? takde gak...klu dulu mungkin aku rasa keciwa sangat2, tapii sekarang tidak lagi...sebab aku ada biz yang lagi best..

waktu keje yang lebih fleksibel
keje ujung minggu je
income yang masyukk

nak tau...

contact me:

syeemajalil@yahoo.com

012-6830548 

atau kalau segan just drop ur phone number & name..

i'll call u back asap... 

daa...

No comments:

Post a Comment