Sunday, June 26, 2011

cerita malam tadi...

as salam..
sementara nk tgu waktu maghrib nih.. baru balik dr kampung pg td.. smalam blik kg sbb ada kenduri jiran seblah umh..
so mlm td adik poopoo.. gi basuh kt bilik air.. tgh aku basuh tu,aku perasan macam ada benda je kat sebelah aku.. aku pun toleh la.. skali ak tgk je.. ular.. ya Allah. . aku xpikir ape dah lari terus jerit panggil hubby. . time aku jerit kuar bilik air ular tu terus tegak badan die.. aku dah ketaq dah.. dh kuar toilet tu jatuh plk sbb licin.. gagah bagun gak smbil pegang adik,nasib baik jatuh aku yg kt bwh bkn adik.. pastu sume org datang, tanye nape.. aku kn kate ada ular kt bilik air.. kalut diorg cari buluh.. xjumpe.. last abah aku pukul dgn kayu hujung die ada sabit.. maka tamatlah riwayat ular tersebut..
aku dah cuak giler.. ketaq xabih lg.. dah la dukung adik.. nasib baik nabila da tido.. sampai ke malam sampai ke pg aku takut nk g bilik air. . dah la aku penggeli dgn ular nih
td plk td nabila beli happy meal.. dpt mainan ular.. yg kungfu panda.. adoyaiiii


2 comments: