Wednesday, June 29, 2011

itu ini sume saye mau...

kepala tengah serabut sekarang.. macam2 sy nk buat.. tp saya xtau nk start dr mane..
nk menjahit cloth pad, pantyliner, nk buat tudung, nk jahit seluar utk nabilanaufal, nak buat pouch bag nabilanaufal, nak bt bunga telur, nak kemas umah yang jarang2 nmpak kemas..
hmmmm.. banyaknye nk jahit.. da lame x menjahit,kesian kt mesin jahit saya.. last week beli twin needle.. konon mau menjahit tudung minggu nih.. xterusik gak..
kedekut ke sy.. sume sy nk buat.. walaupun xde la cwntik mane pun.. hehe..
yang penting kepuasan diri sendiri.. lawa ke x tu blakang kira.. janji aku puas ati aku bt sendiri.. haha.. ayat nak sedapkan ati sendiri..
ohhh.. bilekah saya ada masa untuk semua nih..
sewing is my new passion..
saya suke shopping juge..
en hubby punye parcel baru smpai td.. wawawa.. skrg die juga suda pandai shopping online... hoho.. xleh jadi nih...
bile mau order btv2 nih...




No comments:

Post a Comment